Things2Do
Management Ondersteuning
Waarom Things2Do?

                                                              

 

 

 

 

                                                                                                      Leiderdorp 2012                     

 

“Ik val maar gelijk met de deur in huis!”

 

Komt uw onderneming of stichting ook wel eens net die tijd te kort voor wat extra ondersteuning op management gebied?

Zijn de uren net niet genoeg om er nieuwe werknemer voor in dienst te nemen? Of zou u het eigenlijk zelf willen doen, maar dan komt het erop neer dat uw kostbare vrije tijd omgezet wordt in arbeidstijd.

 

Bent u toch van plan om die paar uur uit te besteden en u weet eigenlijk nog niet hoe, dan bent u bij Things2Do op het juiste adres als het gaat om:

ü  secretariële werkzaamheden; personal assistant

ü  administratieve werkzaamheden

ü  organisatie kleinschalige evenementen

ü  pr-werkzaamheden

 

Wat is uw voordeel:

ü  u hoeft geen werkplek te creëren

ü  geen nieuwe medewerker in dienst te nemen, contract aanbieden

ü  u betaalt alleen die uren die voor u zijn gewerkt naar vooraf gemaakte afspraken.

 

Ik heb al meer dan 12 jaar ervaring in bovengenoemde werkzaamheden en werk voornamelijk vanuit eigen locatie.

 

Binnenkort neem ik met u contact op om te vernemen welke werkzaamheden ik u uit handen kan nemen en welk deel ik voor u kan invullen wat uw onderneming mist. Want uw tijd is kostbaar.

 

 

Met vriendelijke groet

Things2Do Management Ondersteuning

 

 

Annemiek de Groot