Things2Do
Management Ondersteuning
Curriculum Vitae

Curriculum Vitae

Naam                           : de Groot - Verheij

Voorletters                 : J.W. (Johanna Wilhelmina)

Roepnaam                   : Annemiek

Telefoon                     : 06 - 54994660

Burgerlijke staat         : Gehuwd

Kinderen                     : 1 (jongen 19 jaar)

 

Opleiding HAVO

Vakkenpakket  : Nederlands, Engels, Frans, aardrijkskunde, biologie, economie, muziek.

 

Cursussen en/of interne opleidingen c.q. trainingen bij Luba Beheer B.V.:

·     SBU (stichting beroepsopleiding uitzendbranche) Totaalkwaliteit

·     Telefonische acquisitie

·     "Van filiaalleidster tot vestigingsmanager".

 

Werkervaring:

Felicitas B.V.:

1 juni 1982 - 31 december 1983:                     Telefoniste receptioniste

 

Felicitas B.V.:

1 januari 1984 - 30 april 1988:                         Projectleidster op de afdeling Select Ladies.

 

Werkzaamheden bestonden uit het plannen, organiseren en verzorgen van

promotieactiviteiten en service merchandising, met daarbij de behorende klantenbinding, administratieve afhandelingen en controles op locatie. Deze activiteiten werden uitgevoerd door vierhonderd dames in grote winkelketens in heel Nederland.

 

Luba Personele Diensten (voorheen Luba Beheer):

1 mei 1988 - 31 december 1989           :           Uitzendconsulente vestiging te Rijnsburg

1 januari 1990 - 1 oktober 1991           :           Filiaalleidster vestiging Rijnsburg

1 oktober 1991 - 1 april 1993               :           Vestigingsmanager vestiging Rijnsburg

 

April 1993: geboorte kind en daarna twee dagen per week werkzaam als seniorconsulente.

 

De werkzaamheden bij Luba Beheer bestonden voornamelijk uit het werven en selecteren van personeel voor de bestaande klanten, nieuwe klanten acquireren, salarisafspraken maken, uitzendkrachten werven en uitzenden, zorgen voor een bepaalde omzet van de vestiging waarbij er naar een vastgesteld target gestreefd moest worden. Het verzorgen van diverse analyses van de behaalde cijfers en hiervan een prognose opstellen.

 

Luba Beheer B.V. :

1 februari 1995 - 1 juni 1997 (2 dagen per week) Opzetten van een nieuwe afdeling Telemarketing: ondersteuning voor de vestigingen om afspraken te plannen.

 

Luba Beheer B.V. :

1 juni 1997 – september 2000 (3 dagen per week) Rayonsecretaresse voor het rayon Leiden.

Assistentie verlenen aan de rayonmanager die verantwoordelijk is voor de aansturing van negen vestigingen. Dit houdt in: agenda beheer, notuleren, diverse activiteiten organiseren, bezettingsplanning bijhouden, eerste vraagbaak voor de vestigingen, correspondentie, sollicitatie gesprekken voeren, presentaties verzorgen in Power Point en vele administratieve afhandelingen. Tevens heb ik in het rayon telefonische acquisitie trainingen verzorgd. Deze functie heb ik zelf gecreëerd.

 

Na deze periode heb ik besloten om voor mij zelf te beginnen door het opstarten van een eenmanszaak als management ondersteunend bureau (Things2do Management Ondersteuning). Ik werk voor diverse opdrachtgevers waarvoor ik de meest uiteenlopende opdrachten verzorg. (zie hieronder) Deze werkzaamheden kunnen bestaan uit alle secretariële werkzaamheden tot het verzorgen van diverse promotie activiteiten. Ik heb een kantoor aan huis en ben zeer flexibel in mijn werkdagen en werktijden.

 

Computerkennis: Word /Windows, Excel, Power Point, MS-Office, Internet, Outlook.

 

Huidige opdrachtgevers voor Things2Do:

  • Stichting Winkelhof Leiderdorp: complete secretariaat, financiële administratie, verslaglegging, promotieactiviteiten, correspondentie, afspraken maken
  • Huurders Belangen Vereniging Leiden/WOZ fonds: verslaglegging ledenvergaderingen
  • Rapporten uitwerken voor 2 gepensioneerde professoren van de universiteit en diverse ad hoc opdrachten
  • LWO, notuleren van de bestuurs- en Raad van Bestuur vergaderingen
  • Gemiva, administratie, secretariële werkzaamheden, archivering en begeleiding gehandicapten
  • Axima Services, diverse administratieve en secretariële werkzaamheden
  • Garantienet, diverse administratieve en secretariële werkzaamheden, zoals het maken van verslagen, opzetten van een financiële administratie, inventariseren, uitwerken en optimaliseren van een archief met bouwtekeningen voor een kantoorpanden complex,

opdrachten verstrekken aan aannemers/leveranciers en contactpersoon op een servicedesk van een groot kantorencomplex, waarvan Garantienet beheer en onderhoud verzorgt

 

 

Hobby's:

·         dirigent van het popkoor Songs2sing (tevens mede oprichtster) en kinderkoor Alles K!ds en een kinderkoor voor kinderen met een handicap Let’s sing

·         één van de zangeressen van de allround band “Bestwell”

·         saxofoon- en pianospelen

·         diverse muzikale projecten

·         vrijwilligerswerk bij gehandicapten i.v.m. diverse muzikale en feestelijke activiteiten

 

Ik ben iemand die goed zelfstandig kan werken, veel organisatietalent bezit en graag een nieuwe uitdaging aangaat.